سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گمنامی

 

 

الهی...

خدای من !

گناهانم لباس خواری برتنم کرده است و دوری از تو درماندگی را آرایشم شده است. و افزونی لجن گناهانم ماهی دلم را میرانده است.

ای نهایت آرزویم! ای زیباترین مطلوبم! ای تنها پاسخگویم! و ای محبوب دلم !ماهی دلم را با جریان زلال توبه پذیرت زنده گردان.

بعزتت سوگند که جز تو مر گناهان خویش را بخشنده ای نمی یابم و شکستگی خویش را جز تو پیوندی نمی بینم.

من اینک با بالهای تواضع به بارگاه تو بازگشته ام و پیشانی خشوع و خواری خویش بر درگاه قدرتت نهاده ام.

اگر از در رحمت خویش برانیم به کدامین در پناهنده شوم و اگر از قله رأفتت فرو افکنیم به کدامین دامنه بگریزم؟... که صد افسوس از خجلت و رسوائیم و ... هزار افغان از توشه راهم.

ای بزرگ بخشاینده گناهان بزرگ و ای به هم آورنده و پیوند زننده استخوانهای شکسته!

از عظیم گناهانم هلاک کننده هایش را ببخش و از قبیح رازهایم رسواکننده هایش را بپوش و مرا در گرمای حضور قیامتت از خنک گوارای عفوت بنوش.

بلند پرده زیبای گذشتت را بر چشمان گنهکار خسته ام دریغ مکن.

خدایا!

مر گناهانم را سایه روشن رحمتت بیاور و مر عیوبم را ابر پر بار رأفتت ببار...

خدای من!

آیا بنده فراری جر بسوی مولای خویش بر می گردد و از خشم کیفر بار او جز در کنار او پناه میگیرد؟...

معبود من!

اگر در ورود به بارگاه توبه ات پشیمانی است، بعزتت سوگند که من به این در آویخته ام و اگر  استغفار از گناه، تیشه ای مر ریشه گناهان راست، این تیشه استغفار من!

حق خشنودی از آن تست، تویی که با باران رحمتت غبار گناهان را از صفحه دل می شویی.

خدایا!

به قدرتت که بسویم چشم بگردان و با ابر بردباریت بر بیکران دشت گناهانم بگذر.و علی رغم آنچه فقط تو میدانی بر سرم دست مدارا بکش.

تویی که بندگان را به بارگاه عفوت دری گشودی و توبه اش نامیدی و فریاد زدی:

"هلا مردمان به سوی من آئید آمدنی نادمانه و عاشقانه"

پس چیست عذر آنکه در را گشاده ببیند و آرام و قرار بگیرد؟

خدای من!

 اگر گناه از بنده زشت است، عفو که از سوی تو زیباست.

معبودم!

من اولین عصیانگر تو نیستم که بر او بخشیدی و در سایه ابر احسانت بر او باریدی.

ای دریابنده درماندگان!ای دردسوز دردمندان! و ای بزرگِ نیک پردازان!

ای داننده هرچه نهان و ای زیبا پوشاننده هر آشکار و پنهان!

تو را میانجی گناهانم و کرم وجودت گزیدم و از میان هر آنچه هست، برای ورود به درگاه رحمتت ترا برگزیدم.

خدایا!

استجابت کن دعای مرا و مسوزان ریشه نهال آؤزوی مرا و بپذیر رجعت مرا و بپوشان فضیحت مرا.

ای پذیرنده ترینِ پذیرندگان! و ای پوشنده ترینِ رازپوشان!

و ای مهر گستر ترین مهربانان!...

 



دوشنبه 90 اسفند 15 | نظر

 
 
 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin